Jalla dansa sawa

Har haft fullt upp hela tiden dag in och dag ut nu i över en vecka.. Tränat inför SM både lördag och söndag i skolan tillsammans med Paow:D var tufft i söndags kväll när man visste att det var skola dagen efter igen, ingen vila, ingen ro. Men guu vad jag lärde mej massa nya grejer i helgen, domare och andra deltagare var där, samt landslaget stod på skolan för att öva :) skoj skoj skoj :D
Nu jävlar satsar jag på SM :D taggar tillsammans med Paow :D
Även hotell är bokat från 5-6 april för mig och mamma i Linköping :) fun Fun fun :D

Gu, förlåt känns som jag inte skriver om nåt annat än tävlingen just nu, men är typ allt som finns i mitt huvud nu.. Ska till och med till skolan på lördag igen ;)
Sen har jag även bokat Körlektioner nu i mars så ska försöka ta tag i detta med körkortet nu!

Dessutom fick jag veta att no19 inte kan erbjuda sommarjobb till mig i år för det inte behöver någon extra i år. Så ska försöka söka andra arbeten denna sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0