3 MARS! 18 ÅR!!!! :D :D

KAN NI FATTA!?!?! HELT GALET! JAG ÄR 18 ÅR IDAG! :D Vad hände där lixom :D 
 
I fredags hade jag iaf några kompsar hemma på lite fest och firande för mig! åt go mat, och tårta. Dansade och hade det grymt kul! svarade även på 18-frågor (eller aa 15 kanske jag svarade på) haha
Grymt lyckad fredag var det iaf!! :D :D tack för allt tjejer ni är grymma ska ni veta!! <3
 
I går var familjen här och firade mig (+linnea) ;) Hade det riktigt mysigt och kul! ennu en lyckad dag kan jag säga!! Blev en hel del skratt och lek hela dagen. När alla hade åkt hem hade jag beslutsångest om jag skulle dra ut eller inte men beslöt mig för att sitta hemma och kolla på melo med föräldrar, mormor och farbror. Detta beslut tog jag endast för jag var tvungen att betala taxi hem sen och det pallade jag inte lägga pengar på ;) 
Hade det iaf riktigt mysigt hemma och i morse vid 08.51 som jag är född kom de in och sjöng för mig med frukost på sängen (L) love my birthdays!! :D Sen har jag bara tagit det lugnt idag, varit och tränat och bara kopplat av när vi kom hem igen. Skönt efter en hel hektisk vecka! :D 
 
Puss på er och tyvärr har jag inte några bilder :/ JAG ÄR FUCKING 18 ÅR!!!!!! :D :D :D
Inger mer tänkande "jag är festsugen undra om det finns någon hemmafest, fast fan har ingen alkohol" Nu blir det ist "jag är festsuge, jaa men då drar jag väl ut då:D" moahahaha :D :D :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0