Uppdatering om mitt liv ;)

Lite uppdatering om vad som händer nu då.
Torsdagen innan midsommar åkte jag, Linnea, Ebba, Malin och hennes bror, hans kompisar och Malins kille till Lysekil, till Malins stuga :) hur snygg som helst Asså!! :D firade iaf midsommar där och stannade till söndagen. Kom hem på kvällen, packade upp allt innan jag packade igen för att åka till ed som ledare till det lägret som jag var på när jag var liten :) var alltså där från i måndags till i torsdags. Där firade jag även ner mig från en bergvägg på 25 m :)
I fredags åkte jag, Linnea och Annelie till Borås och gick på stan, satte oss sedan på viskan som blev våran nya favorit:) satt där i fyra timmar. Sen åkte jag hem med Linnea och sov där, vaknade igår och vi bestämde oss för att åka tillbaka och ta en fika på viskan. Satt där ett bra tag innan vi drog hem till Pontus och satt där och hade det trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0