Just need time ?

Idag har det varit en riktigt slappardag med mor och far:)
Vaknade och gick upp vid halv 11 då ingen annan hade vaknat, bestämde mig då för att ta en morgon PW i solen. Blev bara en halvtimma men bättre än ingenting + att jag testade springa lite lätt också. Plus till mig ;D kom sedan hem fixade frukost, jordgubbar, melon, äggröra och skivad kyckling till :) gick upp med tre tallrikar och så satt vi alla i mamma och pappas säng och åt:) bättre kan inte en frukost vara :D
Har sedan hela dagen legat och kollat på film, gjorde lite magövningar innan middagen men annars har jag degat framför film hela dagen:)
Så säger nu godnatt efter en väääldigt ansträngande dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0