What a day

Igår var jag hos hanna dit även linnea kom :D mysigt värre, satt bara och slappa, käka med hennes goa familj innan det blev filmtime och massa gött tjöt! :) sov även hos henne inatt, så gick där ifrån klockan halv 8 för att komma i tid till jobbet. Blev att jag slutade vid 2 idag och då kom mamma och pappa och hämtade upp mig så jag och mamma åkte till gymmet direkt efter jobbet. Riktigt gött pass, körde lite cardio innan lite mage, rygg och bröst :) Direkt efter åkte vi hem åt mat, jag gjorde mej en omelett och bredvid hade jag keso och lite mango (Y) Nu sitter jah här och har lermask i ansiktet och ska snart hoppa in i duschen. fått gjort lite samhällllll idag också, sååå jäkla tråkigt! vet inte vad jag ska ta mig till. Men Måste verkligen få gjort detta nu innan skolan börjar igen så blir väl att sitta imorgon innan det blir gymet igen (Y) chiaooo 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0