Stå ut och läs långt eller skit i det :D

Hänt mycket idag! Igår raderade jag lite grejer som inte tog lång tid innan de kom in i mitt liv igen. Idag typ. Blev både chockad och glad men visste inte riktigt hur jag skulle hantera känslor, tankar med mera. Får se vad som händer nu.

Började dagen med god frukost hos sofia och barnen. Smothie och ett ägg (standard för min del just nu) sen tog jag 9 pendeln till Göteborg och började naturkunakapen vid 10. Arbetade lite om kärnkraftverk innan lunchen. Riktig go idag faktiskt! Kalkonköttbullar :D sen blev det mycket teori på frisör lektionen och när hela klassen slutat blev det tävlingsträning för oss som ska tävla :) fick våra nya dockor idag så nu jäklar satsar vi för att detta ska bli skoj och bra! :)
Hemma i Alingsås igen vid kvart i 6, åkte till hälso, tränade ca. 50 minuter på cardio. Nu är jag helt slut efter en tuff dag med mycket händelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0