Gårdagen 25 Januari

Fredagen började med naturkunskap, fixade klart allting inför en debatt vi ska ha. Sen var det frisör i några timmar, fixade lite med min tävlingsdocka, men hände inte så mycket när jag skulle bleka upp den med purple colour drops i. :/ ska ringa grazette på måndag och kolla vad felet kan ha varit då inte ens lärarna förstod varför inte blekningen blekte någonting. Efter lektionen sprang jag iväg för att hinna med tåget till VB, lämnade in mina grejer hos Linnea och åkte sedan in till Alingsåsen för att fira Ebba som fyllde 18 år. Var på resturangen amvrosia och åt god mat, skratta med 9 andra fina tjejer och hade det allmänt trevligt! :) tack för en fin kväll! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0