Damn im good!

Vaknade av att pappa kom in på rummet idag vid kvart över 1 så fick bli en sen frukost idag vid halv 2. Sen blev det plugg för min del, är ju sen med inlämningar i samhällskunskapen, usch asså inte kul någonstans! men nu har jag bara två kvar att göra! (Y) Blev ett snabbt mellanmål (ett äpple och lite nötter) innan vi åkte in för att träna igen. Stod först med cardio, gjorde la av med ca 200 cal, innan jag sprang på bandet i 15 minuter. Tänkte att jag skulle börja springa lite för att få upp kondition och sen är det ju en riktigt bra träning då man tränar hela kroppen :) Hemma var vi väl vid halv 7, 7? inte riktigt koll på det.. men då blev det mat, lövbiff med varma och kalla grönsaker till. Nu har jag tunnat ut min tävlingsdocka lite som vairt sjukt tjockhårig!! kanske kommer behövas klippas till lite sen också men det fixar jag i skolan isf :) 
 
Ville bara dela med mig av denna snygga kropp! (Y) Ett mål kanske? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0