Tävlings snack ;)

Då var det ett tag sen jag skrev här. Har varit så himla mycket nu det senaste.. Tänker HELA tiden på tävlingen, försöker få ihop dagarna så jag hinner med ett träningspass. Jag hinner knappt hem innan jag ska till skolan igen. Helt sjuka dagar. I dag åkte jag ifrån skolan vid halv 8 och var inte hemma fören vid halv 10. Stod med min damdocka i totalt 7 timmar idag. Helt sjukt, den är dock nästan helt klar nu. Kanske behöver lägga i de starka färgerna igen för att verkligen få de att "lysa". Herrdockan behöver jag färga igen innan tävlingen och båda dockorna ska sminkas på måndag. Jag tror inte man fattar hur jäkla mycket tid man lägger ner på sånt här. Hur mycket känslor som är inblandade, stress, nervositet, iver, alla tankar.. Helt sjukt! Började gråta när jag kom hem utan anledning egentligen, men allt är bara sjukt! Gaaaah!!!!!
Nu ska jag sova iaf, Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0