Partey

Var på Ullared i onsdags med Linnea och Annelie, deras första gång där;)
Blev sedan utgång med Linnea, Victoria, lovisa, Jonna, Amanda, Gustav och Agnes på hotellet i Alingsås.
I går tog jag och Linnea det rätt lugnt, duschade och packade innan vi blev hämtade av Victoria för att åka till Borås, innan vi lämna vb hämtade vi såklart upp Annelie också. Hela utomlandsgänget samlat.
När vi kom till lägenheten, Ellens, linneas kusins prata vi lite med henne innan vi drog å handla lite. Gjorde oss sedan iordning och förade innan vi drog ner till stan och Harrys.
Sjukt kul ställe Asså inte sista gången det inte! Sen kom även Pontus och tre av hans kompisar dit och var sociala. Dansade lite och säger bara, SHIT va alla är på alla där, haha, men kul var det endå ;) vi dansa seriöst till 01.59 innan vi var tvungna att dra. Började gå mot lägenheten och då ringer p och vi väntar in honom. Vi går till lägenheten och sen följer jag med han hem till honom. Spenderade natten hos honom och gick tillbaka till Ellens lägenhet vid 12 idag och nu sitter jag hos Linnea och har precis kollar på the notebook. Behövde återhämta mig lite idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0