Grym dag!!

Har haft en grym dag! Dock jobbigt att gå ur sängen tidigt på morgonen när man vet att det blåser och regnar ute. Usch känner verkligen att hösten är på gång :/ well, i skolan idag var jag och Paow med på 1:ornas lektion. Rullade permanent och fönade herr. Har bestämt mig för att vara med och tävla i årets skol-sm :D taggad till hundra! Momenten som 2:or tävlar i är #damklippning & #herr fön :)
Efter skolan åkte jag hem, (flyttade tillbaka hem igår efter en vecka som sambo med Linnea ;)). Jag hann knappt hem fören jag satt i bilen på väg till Alingsås igen. Åkte hem till min Honey, Hanna och myste med hennes familj och sedan lite till början av en film ;) awesome! Tack för en bra dag!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0