my day

Vaknade stax efter 12 idag, riktigt skönt att få sova ut mist en dag i veckan iaf! Gick ner åt frukost innan jag satte mig med läxa i några timmar innan det var mat igen. Sen lite mer läxa, innan jag duschade och gjorde mig iordning för att gå till ungdomsgruppen. Gjorde egna goa pizzor idag, mumma! (y) sen gick jag och Gustav till skolgården och prata lite innan jag drog hem för att klippa mamma och pappa :) klippte kam och sax på pappa och gick as bra enligt mig själv(A) sen blev det helform på mamma. nu kliar det på hela min kropp av massa småhår så ska väll snart skaka av kläderna och gå och lägga mig ;) 
 
Min söta familj 2008 i tunisien <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0