we were so young

Nu går swedish house mafia i högtalarna hela tiden. Så himla braa! fasen asså att man inte har biljetter och kan åka :( så himla avis på alla som ska dit nu i helgen!! Well, ni får dansa lite för mig också;) 
Idag har jag haft en frisör lektion där jag fönade herrlåda, lite övning inför tävlingen. Hjälpte till lite med folieslingor osv. Sen blev det simning för mig och paow på idrotten (Y) awesome ju! sen åkte jag och Victoria till hälsostudion och tränade nästan en timma innan det blev bussen hem. Var hemma vid halv 7, duschade, åt mat innan en granne kom och hämtade mig. Klippt tre stycken idag, en damklipp, en herrklipp och en barnklipp. Allt på en dag, kan inte bli bättre ;) Nu ska jag iaf snart lägga mig för imorgon är det onsdag och då är det praktik i borås som gälller för mig :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0