Sweeeeet :D

Nu kommer mamma och pappa om typ en kvart :D äntligen!! har gjort iordning varma mackor och dukat up. Idag har jag haft med Caroline Sund till skolan som modell, färgade och klippte. Färgen blev något mörkare och är hon ute i solen så kan man se lite röd ton i det. Klippningen var endast topparna och så klippte vi upp det lite. Blev riktigt bra och är hur nöjd som helst! när min lärare skulle kolla igenom så kunde jag överlämna kammen utan att vara det minsta nervös, allt var perfekt :D när jag kom till alingsås igen så följde lovisa med mig för att handla innan jag tog bussen klockan 6, somnade till en film och vaknade av att pappa ringde och sa att de hade landat nu :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0