Blir ett långt inlägg av min helg ;)

I fredags efter skolan blev det challenge med sofia och cecilia. Riktigt systerpass ;) var sååå jäkla jobbigt och träningsvärken jag har nu är fasen inte kul! Har ont i hela kroppen, kan knappt gå :( efter passet åkte jag med sofia hem och sov där.

I lördags gick jag upp vid 7, gjorde mig iordning och gick till jobbet. Jobbade 8-14.30 men blev att jag fick jobba över och hjälpa till med en kund. Sen kom lovisa vid 3 tiden så jag slingade och klippte henne :) gick riktigt bra, fick någon blödning, men var första personen jag slingade så är sååå jäkla nöjd! Vilket lovisa också blev :) efteråt släckte jag ner överallt och låste. Utanför väntade Hanna och Linnea och vi gick till amvrosia och åt goo mat:D satt och pratade hur länge som helst innan vi bestämde oss för att gå upp till min systers lägenhet. De drog ut på krogen och vi satt kvar och tjöta lite. Linnea drog hem vid 11 och vi stannade till sofia kom hem vid ca. 1.
När vi var påväg hem till Hanna smsade jag med Gustav så han kom ut och så stod vi och pratade en stund utanför honom. Sen ringde P och vi snackade ett bra tag, hela vägen hem till Hanna + lite till. Somnade så jäkla gött med lille Tess bredvid mig (Hannas hund)

I dag när jag vaknade var jag hur trött som helst! Cecilia hämtade mig vid 10 och vi åkte då hem. Har sovit nästan hela dan från och till och när jag inte har sovit har jag ätit ;) haha konstig dag Asså ;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3099213/images/2012/pic_50a928d5e087c3690bef76a9.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3099213/images/2012/pic_50a92912e087c368a6b83ed6.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0