Morgon Kaos

Imorses vanade jag klockan 05.12 av att farmor knackar på husvagnen och säger att deras utetält håller på att blåsa sönder. Jag, mamma och pappa sprang över för att försöka rädda detta. Vi drog, slet, tryckte och jag vet inte allt vi gjorde men tillslut efter att farfar och pappa åkt iväg till biltema var allt fixat igen och stormen hade lagt sig. Inte nog med det utan i våran husvagn hade det kommit vatten på hela golvet som vi var tvugna att torka upp när vi kom in igen. Utöver detta så har vi haft det riktigt mysigt här idag. Solen skiner och hunden njuter av sin favoritplats; i bilen. Jag har kollat lite på en film, varit ute, ätit och firat farfar som fyller 70 på måndag. Just nu har jag precis avslutat att plugga matte. Marianne får hjälpa mig på onsdag istället ;) Ha en fortsatt bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0