Uppdatering om igår :)

Uppdaterar nu om min underbara födelsedag. Jag Blev väckt med frukost på sängen av mamma och pappas ljuvliga sång :D åt och öppnade presenter. Städade lite sen innan familjen kom, vi åt god smörgåstårta, pratade hur mycket som helst och hade trevligt, åt även daimglasstårta, favvosen ;D och öppnade även paket då med. :) senare vid halv 7 kom mina kära vänner hit (Linnea s, Hanna, ebba, Linnea j, annelie, Sofia, Marianne, Moa och Therese). Vi hade verkligen hur kul som helst!!:D åt först mat och senare daimglasstårta (igen för min del) ;D lekte sista minuten och gjorde det vi är allra bäst på, att Prata! Ni är grymma helt klart! Fick även jätte fina presenter av tjejorna:) tack för alla som gjorde min dag till den bästa! Ni är grymma! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0