Sorry, Igen!

Tyckte att det var dags för ett nytt inlägg nu, hehe. Min midsommar har varit hur grym som helst! Hanna och Linnea J var här och firade tillsammans med min familj och vänner. Var närmare 50 pers här i ladan. Dansade runt stången, lekte lekar och dansade senare på kvällen. Så jäkla nice! Sen sov mina små flickor över såklart, kom la inte i säng fören strax efter 3. 
 
Dagen efter blev det att åka in till alingsås för att kolla på motor showen som var där. Längesen jag träffade patrick, nicole och barnen. Grym show iaf, eftersom att jag åkte med på tvåhjuls körningen såklart ;) Längtar tillbaka till 2006 och 2007 som tusan!! 
 
Ne nu ska jag sluta tjöta, hoppas eran midsommarhelg har varit lika grym som min! :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0