Potatis festivalen

Då har festivalen varit här i Alingsås igen :) i fredags jobbade jag på förmiddagen. Vid 3 tiden mötte jag Moa, Hanna, Julia och Linnea johansson på stan och gick runt lite, fikade och hade det mysigt innan jag, Hanna och Moa drog vidare och kollade fotboll på arena 11. I lördags jobbade jag från 07.45 till 14.30. Efteråt drog jag och tränade innan jag åkte hem och bara tog det lugnt. Idag har jag varit med Linnea stark och Moa på festivalen igen ;) hade det riktigt mysigt! När klockan blev 5 så åkte jag iväg på kalas för Neo som fyller 9 år den 22 juni :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ni andra är jätte fina så kommer jag där och ser ut som en kille! Haha! Härliga bilder iaf Julia! :D<3

2012-06-20 @ 23:43:16
URL: http://linneaelvira.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0