Ändrade Planer!

Idag så skulle ju jag och Hanna åkt till Borås tillsammans, men tyvärr blev hon sämre och kunde inte åka med :/ 
Jag bestämde mig endå för att åka dit så fick bli med mamma och pappa. Gick runt lite på stan och träffade även pontus innan Loreen var och sjöng på stora torget. Dock såg jag inte ett piss typ, hade gått ifrån mamma och pappa och då när jag skulle tillbaka så var det ju helt omöjligt att ta sig fram. Bestämde mig för att ta mig ur folkmassan men insåg snabbt att det var lika omöjligt att ta sig där ifrån som att ta sig fram. Hehe blev ståendes där lite 4-ever alone ;) Nu är jag iallafall hemma och ligger i sängen. Imorgon blir det att åka in till stan tidigt för att ta spruta nr 2. Usch, får se hur lång tid det tar denna gången, är så jäkla nervös! Efteråt blir det iallafall jobb i några timmar. sen får jag se vad som händer :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0