Be who I want you to be

Då var det äntligen dags att hoppa i sängen för imorgon blir det upp tidigt för en ny arbetsdag, men tack och lov en kort en så då har man HELA eftermiddagen att göra skojsiga grejer på ;) 
Idag på No19 kom det först en hel pall med produkter och färger från posten, 10 min senare kom dhl med en låda och 10 min därefter kom schenker med en låda. Hehe jag var då inte syslolös idag inte. När jag slutade gick jag och hyrde the breaking dawn part 1 för att se tillsammans med bästa Marianne! Hade riktigt mysigt med massa prat och film tittande :) när hon sedan drog hem kunde jag inte låta bli att sätta på två avsnitt av The OC.
Sov gott mina fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0