Tillbaka :D

Då är jag hemma igen efter många dagar och nätter. Har nämligen sovit hos Sofia sen i tisdags med undantag i går då jag sov hos Linnea Stark. Tack för detta, mycket trevligt! Har ju haft praktik denna vecka också, tänkter att det kommer i ett eget inlägg så det inte blir så mycket på en gång ;) För övrigt har jag passat Milion (sofias son), masserat sofia, färgat sofia, haft riktigt mysiga kvällar och monar, lunchat med lovisa och haft en grym vecka. Jag har precis kommit hem då som sagt från att ha varit på en tjejkväll hemma hos Julia Backman där Linnea Stark, Hanna Ceder, Linnea Johansson och Moa Johansson kom, riktigt trevligt! Ni är helt underbara!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0