Nyårsafton+Nyårsdagen

Tänkte att jag kunde skriva lite om min nyårshelg. Igår jobbade jag från 10-14.30. Åkte direkt efteråt till Linnea Stark, somnade i en halvtimma, duschade, hjälpte till att fixa lite innan alla kom vid halv 7. Åt go förätt och huvudrätt. Snackade och hade det allmänt trevligt :) Musiken skruvades upp och nyårsdansen började. Åt senare chokladfondue och gick ut till 12 slaget. vid halv två tror jag det var så åkte 4 av tjejerna hem. Jag, Hanna, Julia och Linnea gjorde iordning allt, snackade och gick och la oss strax innan 4. Vaknade imorses av massa prat vid 12, åt frukost och tog det lugnt. strax innan tre kom mamma och hämtade mig och sen dess har jag legat i sängen och kollat på the OC (L) Hoppas alla får ett grymt år! 2012 is here! Fler bilder kommer ;)

Kommentarer
Postat av: frida

sv; Åh tack Julia vad glad jag blir att höra att du tycker det! Gott nytt år på dig med!:D

2012-01-02 @ 00:21:19
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0