Första skoldagen i år :o

Hade sovmorgon till 10 i 12 idag, helt underbart! Började med svenska och avslutade med data. Slutade vid kvart i 3, då gick vi några till nordstan och jag köpte mig en väska som jag länge har kollat på. dock kostade den ju lite mer än vad jag velat, men jag älskar den!! Jag och victoria tog tåget till alingsås och därefter gick jag till Sofia en stund, lite senare kom mamma och hämtade mig och vi åkte och hälsade på Lilla Moa som kom till världen i går! Sötsöta systerbarn!!


Kommentarer
Postat av: frida

sv; ja de är så jag tänker också! eftersom de inte gick så bra detta året, haha :)

2012-01-11 @ 16:12:08
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0