Dag 8 - Min lilla familj

För er som inte vet så har jag 4 systrar, Anna, Malin, Sofia, Cecilia. Min mamma heter Gunilla och min pappa heter Morgan. Alla syskon har flyttat till eget hem så jag bor själv med mina föräldrar, en hund och en katt på landet. Anna som är äldst är 30 år, hennes kille heter Markus och de har 1 dotter tisammans. Malin är 29, hennes sambo heter Lennart och de har fyra barn tilsammans, Neo 8år, Melvin 5år, Aron 3år, Moa inte ens en vecka. Sofia är 27 år, hennes kille heter Natte och de har två barn tillsammans, Siona 3år, Milion snart 1 år. Cecilia är 21 år och flyttade ihop med sin kille, Benjamin i maj månad 2011. Jag väljer att inte gå in mer på ljupet för då blir det allt för komlicerat, det är till och med svårt att förklara HELA min familj facetoface. Ni får helt enkelt nöja er med föräldrar, syskon och deras familjer. ;)
BIlden är från Julen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0