Dag 3 - Land jag besökt

Jag har då varit i nästan hela Sverige, åkt runt och tunerat med en motorschow. Tydligen har jag även besökt Norge, vilket jag inte kommer ihåg. I Danmark var jag nästan varje år i på sommrar, vilket inte känns som utomlands för mig.. År 2007 åkte jag för första gången flyglan och det tog mig, cecilia, mamma och pappa till Turkiet. 2008 var vi i tunisien. 2009 var jag, mamma, pappa, micha m. familj i fuerteventura (en av kanarieöarna). 2010 var jag i Berlin, Tyskland me ungdomsgruppen i Ödenäs. 2011 var jag och mamma i/på Samos, Grekland.
Tänkte att ni inte behöver bilder från sverige, norge och danmark ;)
Turkiet
Tunisien
Fuerteventura
Tyskland
Samos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0