tjoohopp!

vet att jag inte lagt upp något nu de senaste dagarna men har haft saker att göra hela tiden plus att jag har blivit lite sjuk :(  nyser och shit hela tiden -.- 
har iaf haft en bra helg. Linnea kom hem till mig i fredags vid halv sju. hon fick lite att äta innan vi började med att baka pepparkakor och knäck. Och jaa, det blev bara två sorter på fredagen, vi var inte så pigga om man säger så. 
Gick och la oss vid typ halv 12 eller liknande, tjöta och så kommer jag inte ens ihåg att jag somnade.. bra där.. Vaknade på morgonen vid 9 :o jaa vi har seriöst aldrig  vaknat så tidigt någon gång. åt frukost med mamma och pappa innan vi bakade ennu mer julgodis och i lördags fick vi till tre sorter till (Y) 
Efteråt var vi lite sugna på att trotsa vinterkylan för att gå ut och åka pulka. OCh fyfasen va kul det är egentligen! blev ju såklart Lite snökasstning på varandra också innan vi gick in och åt mat innan linneas föräldrar kom. Jag klippte Annika och vi satt alla och fikade. Mysigt värre! 
japp, sen dess har jag väl mest legat i sängen. känner för att jag vill bli frisk :) så gonatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0