Swedish House Mafia - Damn I Love You!!

Herre Jissseess!! Kan inte fatta att jag har fått se de spela Live. Så jäkla bra, jag och Victoria kommer leva på detta länge kan jag säga! Swedish House Mafia levererade så sjukt bra i Oslo och telenor arena. Är bland det bäsa jag har upplevt, helt underbara! Skulle vilja åka till Miami i mars och se deras allra sista spelning på turnen.  fasen vilken lycka det hade varit! Detta är så galet, en kväll som jag aldrig kommer att glömma! Jag och Victoria, Oslo, Normän, SHM, Är FaSeN dEt BäStA jAg HaR vArIt MeD oM!!! 

Tack som fasen mamma och pappa för denna förtidiga julklapp! Älskar er!! Och ett stort Tack till pappa som körde oss upp till norge, väntade på oss utanför arenan och sedan körde oss hem samma kväll. Guld värt!!
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

ohmygood alltsåå, vilken kväll och vilka minnen!!! Verkligen TUSEN TACK till din pappa som ställde upp! :D<3<3

Svar: Jaa så sjukt underbart!! :D <3
Julia Larsson

2012-12-27 @ 22:28:55
URL: http://victoriaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0