SM träning

Såå då är jag på tåget påväg till Alingsås igen. Slutade 17.40 idag ;) haha jag vet låter länge och det var det men fick såå mycket gjort! Träningen för SM var riktigt kul! Det kom två stycken som har varit med och tävlat som hjälpte oss idag. Så nu är jag klar i idéer om hur min klippning ska vara ink färgen på dockan. Sen har jag även fått hur mycket tips som helst om herrlådan, hur man får finaste form och hur domarna drömmer osv. En av domarna var med och kollade idag också(y) känns riktigt bra nu kan jag säga!! :D bara hem och träna mer nu :))

Herrlådan har inte jag gjort utan vi fick den demonstrerad av hon som van den grenen när hon gick i tvåan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0