Jobbtimmar klara för denna sommaren :D

Åh vad det är härligt att vara ledig! jobbade de sista 3 timmarna i onsdags fm för denna sommaren. Efter jobbet gick jag och linnea omkring på stan en stund innan ebba, hanna och julia kom in för att luncha. Åkte sedan hem och sov en stund innan linnea kom hem till mig, vi duschade och gjorde oss iordning för att gå upp till Marianne som hade tjejkväll, åt go mat, lekte lite ute i gräset, klappade får och såg på film. Tack för det!
jag och linnea kom hem till mig strax innan 1? låg och snckade och somnade la inte fören strax efter 2?
Igår låg vi inne hela dagen nästan och kollade på the oc. Vid halv 8, åkte jag och pappa och spelade tennis, vilket är så sjukt kul!!  lämnade även av linnea samtidigt;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0