Vinter eller sommar? Snö eller sol?

Började 20 i 11 idag med 20 minuter engelska, hade sedan svenska och datakunskap. Dagen har varit helt galen, vi har skrattat hur mycket som helst. Jag, Lovisa och Victoria satt hela resan hem och garvade. Jag kom hem för ungefär en timma sedan och det är galet kallt och mörkt ute nu :( Vill ha sol och värme, vill utomlands för att slippa kylan. Fast å andra sidan så finns det inget bättre att komma in efter pulkaåkning eller snöbollskrig och ta på sig myskläder, gosa ner sig under filt, kolla på film och dricka varm choklad! Har lite svårt att bestämma mig för vad jag egentligen tycker om vintern ;)

Bild sen i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0