Goldwell

Kom hem för ungefär en timma sedan, tänkte sätta mig och plugga lite inför ett prov som är på torsdag i hår och hud.
Idag har jag varit otroligt trött som alla andra efter ett mysigt lov. Började dagen med hantverk intro i 3,5 timmar. Jag fönade en herrlåda och vi fick information om goldwell produkterna som vi använder i salongen, vilket var väldigt intressant. Det gav en andra uppfattningar om hur man kan använda produkterna och veta varför man använder just det som man gör. Efter det hade vi iallafall idrott i 80 minuter, riktigt kul faktiskt! :) Vi slutade lite tidigare idag än vanligt och kunde då hinna med 14.17 tåget från göteborg. När vi kom till Alingsås gick jag med Lovisa till frisören där hon klippte av sig sitt långa hår. Sedan kom Oscar dit så vi pratade lite och tog 4 bussen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0