Go dag :)

Hade hv itro idag. Började med att föna vågor i kort herr frisyr. Sen efter rasten började vi klippa ökade längder, riktigt kul!! Vi pratade lite om klippmodeller osv ;) Sen drog vi och åkte skridskor, vilket var grymt. fick lära mig hur man saxar :D aa fast behöver ju ha någon som håller i mig ;)
Jag och Lovisa tog 13.47 tåget till alingsås och på tåget träffade vi Ebba och Hanna, vi satt och pratade lite och bestämde sedan att Ebba skulle vänta med mig i alingsås tills fyra bussen kom. Det var verkligen jätte längesen vi träffades så det fanns mycket att prata om kan man ju säga. Tack för den delen av eftermiddagen, det var super kul, mycket skratt och prat :D
Tänkte ta mig en dusch snart och kanske göra iordning naglarna.
Senare ikväll blir det antagligen bara tv mys med familjen.
Söta Ebba i 8:an om jag minns rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0