Tjohopp

Har funderat ett bra tag på att skaffa blogg, so here i am! Inget konstigt att jag till sist valde att starta den. Tänkte skriva en hel del om min frisörutbildning men även en del om hur mina dagar ser ut.. Imorgon börjar skolan igen efter ett härligt höstlov. Jag har mest tagit det lugnt fakriskt. Hoppades på att ha saker att göra varje dag, men tiden bara rann iväg. Men jag har varit på helloween kväll hos Sofia med några tjejer från högstadiet, haft mary kay spa kväll, jobbat två dagar, varit på 30 års kalas, varit i borås med mamma och köppt skor, varit på läger och pluggat. När jag tänker efter så har jag endå hunnit med en hel del.
Ska fösöka fixa en finare header också men har ingen aning om hur man gör ;) 
Men ska antagligen försöka sova nu, skönt att komma i säng tidigt dagen innan skolan börjar, Natti :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0