Prov och Klipp

Idag började jag skolan klockan 08.30. Började prata lite om hur vi skulle samla in pengar till våran klasskassa, då jag ritade på Lovisas rygg också, riktig konstnär är jag ;) Sedan hade vi prov i hår och hud, vilket gick riktigt bra! :D Svarade på allt och ååh känns hur bra som helst! Happy girl :D Efter provet hade vi lite massage. När våran första rast var slut började vi matten. Vi började med procenträkning, vilket jag tycker är rätt kul (a) Sedan hade vi rast i en timma då jag, Mikaela och Lovisa gick till donken för att Mikaela inte hade ätit i skolan, satt där säkert i en halv timma iallafall och hade riktigt kul :) Klockan 2 började vi våran hantverks lektion och vi började klippa och fick lära oss hur man klipper i de olika sektionerna och passeérna för att få en helform. Tyvärr har jag ingen bild på klippningen:/ När jag kom hem klippte jag även mammas hår. 
Men får gå och lägga mig nu så jag orkar med morgondagen också,bjuder på en bild från i somras får avsluta denna dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0