Frågor om förhållanden,frågor om mig själv,frågor om mina vänner..

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel ? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Vet inte riktigt.
Hur många har du varit kär i? Ingen aning
Är du kär just nu? No one knows ;)

- Tio frågor om dig själv

Namn? Julia Larsson
När fyller du år ? 3 Mars
Några piercingar? örönen
Vad har du på dig just nu? T-shirt, & shorts
Vilken årstid är bäst? sommar :D
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna utomlands och veta att tiden inte spelar någon roll alls
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mina ögon

Vad är du bra på? Ha kul! 
Vem älskar du mest på denna jorden? familj och vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? haha nej :o


- 4 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Marianne och Ebba tror jag ;D 
Vem är den roligaste av dina vänner? haha det är ju inte så att jag skulle umgås med någon som är tråkig? :o
Vem är snyggast av dina vänner? alla är snygga?
Vem är den du helst har filmkväll med? hm varierar ;)

- 8 Frågor om din familj

Vem står dig närmast?
Bra fråga..
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jaa :D
Vem är farligast i din familj? Katten :p
Vem är coolast? jag?
Har ni något husdjur? yes, en katt och en hund
Mest gemensamt med? Hmm, Syskonen;)
Sover du oftast med? Hunden 
Roligaste kvällen med familjen?
Ingen aning, har ofta kul med de!

10 frågor om idag

Vad har du gjort?
Sovit, vaknat, ätit och suttit vid datorn ^^
Vad ska du göra nu? Ska nog hjälpa mamma att röja i föråd och skrubb 
Har du gjort något dåligt idag? Nope
Vad har du ätit idag ? En fralla och druckit ett glas jos till frukost
Har du duschat idag? Ne, inte än 
trött nu? Ne inte så värst
Vad händer i morgon? Inget planerat, får se 
Går du i skolan? Ja men just nu är det LOV
Har du varit i skolan idag? Nej, det är Jullov som sagt ;)


- ANNAT

Hur mår du just nu? Bra 
Har du piercat dig? bara hål i öronen
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 13.45
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook, blogg.se

TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast?
Min chef
Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Ebba
Vem sms:a du till senast? Lovisa

-FAMILJ

Hur  länge sen var det du träffa din morsa?
typ ngn minut sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? sen i går kväll

- ÖVRIGT

Gillar du punk? kan lyssna på det mesta
Har du sminkat dig idag? Nope

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? yes 
Vilket är ditt favoritband/artist? Ingen aning har ingen speciell just nu
Vad gillar du för musik? Allt möjligt, har en väldigt bred musik smak

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Japp
Har du fler än 3 jeans? Jodå 
Har du fler än 5 tröjor? Japp

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? jaajamensan

Använder du ögonskugga? ibland men väldigt sällan
Använder du kajal? ibland,när jag hinner
Använder du hårspray? Japp
Använder du parfym? Jaa
Använder du läppglans/läppstift? Sällan, men ibland
Använder du brunkräm? Jaa
Använder du rouge? Jaa
Uppsatt hår eller hängande? hängande för det mesta men ibland uppsatt!
Plattar/lockar du håret varje dag? Har börjat med det nu när jag har mittbena så Ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej

KÄRLEK
Är du kär just nu?
Svarade jag inte på det förut? :o
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? nej
Är du romantisk? Haha det ni ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? verkligen inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? gansa skönt att vara singel, men det är aldrig fel att ha någon att krama på ;D
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Absolut inte!

Vem sov du senast bredvid? Mikaela och Victoria tror jag

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? privat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0