Min dag är räddad :D

Tänkte berätta lite om igår och idag. Igår jobbade jag från 10-15.30. Därefter hämtade Cecilia upp mig och körde mig till Linnea Johansson. Där träffade man goingarna från högstadiet. Linnea J, Linnea S, Hanna, Johanna D, Ebba, Sofia, Moa, Julia B. Hade riktigt mysigt! Efteråt åkte jag med Linnea Stark hem och sov där till idag. Skulle åka 09.18 tåget till jobbet, men det tåget gick inte så jag fick åka med min systers pojkvän Marcus. Jobbade från 10-16.30 idag och när jag kom hem hade mamma och pappa köpt en hylla till mig, ställt upp på rummet, städat åt mig, kopplat in förstärkare till högtalarna  och de gjorde min dag, helt klart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0