26/12-11

Idag har det verkligen varit jul här hemma. Dagen då jag har firat med flest. 17 stycken var vi. Vi åt god kalkon, myste, öppnade julklappar, myste lite till med fika, hade julklappsspel för de över 18, myste lite till till kvällsmat. Sen åkte alla hem förutom Sofia m. familj som sover över inatt. Vi spelade lite monopol, som ni förstår så är detta ett av de spel som vi spelar mest av i våran familj när vi väl spelar ;) och jag blev 2:a, vann över pappa :D himla underbart är det!!  Inatt sover jag i gästrummet och delar 90-säng med vår hud zigge. Har lånat ut mitt rum inatt eftersom att det är större än detta rummet, men det är det värt så att det blir lite mys imorgon bitti också :D Peace!
Förlåt för de dåliga kvaliteerna på bilder!
Kakbord!!
Dagens julklappar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0